Visita de l’alumnat de 6è de l’escola Mn. Ramon Bergadà

La setmana passada vàrem tenir la visita de l’alumnat de 6è de l’escola Mn. Ramon Bergadà.

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO van fer l’acollida i l’explicació sobre el funcionament del nostre centre i van respondre a tots els dubtes dels nois i noies que començaran l’any vinent a l’institut.

També es van preparar tres tallers diferents: el taller de química va consistir a estudiar els indicadors naturals de pH com la col llombarda,  el taller de biologia va estar basat en la utilització del

microscopi on els participants van poder observar les adaptacions de les fulles de l’olivera al clima mediterrani i el taller d’arqueologia va consistir a fer un tastet sobre una excavació.

Alumnat de 6è, us esperem a partir del 9 de setembre!