Visita de l’alcalde i la regidora d’Educació a l’insti

Per Sant Jordi, ja es tradició que ens visita l’alcalde de Constantí, Óscar Sánchez, acompanyat de la regidora d’Educació, Dolors Fortuny.

En aquesta ocasió i atès que lidera el centre un nou equip directiu i un nou projecte, els vam ensenyar les novetats més evidents del centre: la decoració en motiu de la celebració de Sant Jordi, la decoració del pati gràcies al taller de dinamització de l’espai d’esbarjo (amb iniciatives del propi alumnat), i l’hort que estan portant en tanta cura l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’aula oberta.

També vam aprofitar per ensenyar els danys estructurals que pateix la infraestructura del centre a causa del subsòl argilós, problemàtica que pateixen molts edificis de Constantí.

També vam tenir temps per compartir alguns aspectes del nou projecte educatiu. Finalment, la visita va acabar a l’aula de 2n de Batxillerat on l’alumnat va poder expressar les seves inquietuds.

El delegat i subdelegada del grup va lliurar a l’alcalde i regidora una rosa, un bolígraf i una xapa que recorda la celebració de Sant Jordi a l’Institut.

L’alcalde ens ha convidat a visitar el consistori amb l’alumnat de 2n de Batxillerat, si la situació epidemiològica millora de cara a final de curs. T’agafem la paraula, Óscar!

Gràcies, Óscar i Dolors, per la vostra visita i interès pel nostre centre! Que per molts anys puguem contribuir en formar i fer poble amb el nostre alumnat i així es converteixin en ciutadans responsables i participatius en una millora del poble.