Visita de Josep Anton, conservador del MNAT

A l’Institut de Constantí, i després de les restriccions que ens ha suposat el COVID-19, hem reprès el projecte “Centcelles, el nostre objectiu”. El passat dilluns 14 de desembre, l’alumnat de 1r ESO va rebre la visita del Josep Anton (conservador responsable de l’àrea de col·leccions i recerca del MNAT i autor de diversos estudis i publicacions relacionades amb el patrimoni del nostre municipi) per a que ens resolgués dubtes que tenim per a desenvolupar el nostre projecte.
Dies abans de la visita, a classe, l’alumnat es va preparar un recull de preguntes molt curioses que el Josep ens va anar responent de forma molt didàctica. A poc a poc, a la classe es va anar despertant més curiositat pel patrimoni del nostre municipi que no és res ni més part de la nostra història.
Gràcies Josep!!!