Visita a l’exposició “Human Bodies” i al CosmoCaixa (3r ESO i 1r BAT)

Aquest passat 26 de febrer els alumnes de 3r de la ESO i de 1r de Batxillerat van realitzar una sortida a la ciutat de Barcelona per visitar l’exposició “Human Bodies” i el CosmoCaixa. En la primera exposició van poder observar detalladament l’anatomia humana a partir d’una mostra real de cossos humans. Distribuïts ens sales, es podien observar els diferents elements que integren els Aparells i Sistemes del cos humà, així com, els mecanismes que s’hi desenvolupen en cadascun d’ells.

La segona part de la sortida va consistir en una visita al CosmoCaixa, un espai de divulgació científica on els alumnes van poder observar tot un seguit d’explicacions i demostracions científiques sobre diversos àmbits del coneixement.