Visita a l’Arxiu Municipal

Visita Arxiu

Els alumnes de 3r d’ESO participants en el projecte “Centcelles, el nostre objectiu”, desenvolupat amb els altres centres docents de Constantí i amb la col·laboració del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona, van realitzar la primera visita a l’Arxiu Municipal per tal d’informar-se del funcionament d’aquest organisme.
La propera setmana hi ha programada una altra visita amb la resta d’alumnes de l’institut participants en aquest projecte.
Podeu veure les fotos de la visita si feu click en aquest enllaç: fotos visita Arxiu.