Una classe diferent de Lengua Castellana

Durant aquest mes de febrer, part de l’alumnat de 4t d’ESO ha rebut la visita del Doctor José Antonio Moreno Villanueva, professor del Departament de Filologies Romàniques de la Universitat Rovira i Virgili, que ens ha ofert dues conferències al centre que duien per títol “La vida secreta de las palabras” i “Hay para alquilar sillas”.
D’aquesta manera, i a través dels coneixements del nostre convidat, els alumnes han pogut realitzat un recorregut engrescador i apassionant per la història i l’evolució de les paraules, així com conèixer algunes de les interferències més curioses i divertides que es produeixen entre el català i el castellà.
L’experiència ha estat molt interessant i profitosa i ha permès, a l’alumnat, una aproximació diferent a la Llengua Castellana.