Treballem per la Inclusió!

“Atenent a la DIVERSITAT, aquest curs, s’ha introduït un sistema d’orientació espacial amb PICTOGRAMES i amb un codi de colors per a que l’alumnat amb NESE, NEE i dificultats per a orientar-se  i ubicar-se en l’espai pugui moure’s pel centre de manera autònoma.

L’alumnat té  un horari PERSONALITZAT amb suport de pictogrames ARASAAC (Sistemes Alternatius i Augmentatius de Comunicació) i  a les portes de les aules pot trobar el mateix pictograma que té a l’horari. Aquest sistema ha permès que el nostre alumnat sigui més autònom i així donar una resposta INCLUSIVA a les necessitats educatives de l’alumnat.

Continuem treballant per la  INCLUSIÓ!