Treball d’Estiu curs 2018-19

Durant aquests mesos d’estiu és convenient no perdre els hàbits de treball i seguir interessant-se per aprendre. Ho podeu fer de mil maneres: anant d’excursió, llegint, triant bones pel·lícules (feu servir la versió original), parlant amb els avis, activitats esportives…

Des de l’Institut, alguns departaments han preparat dossiers per treballar durant l’estiu. La major part del professors recullen aquests treballs i ho tenen en compte per la nota del primer trimestre del proper curs. Respecte al nou alumnat de 1r ESO també es recull el treball d’estiu de primària.

Recordem que l’alumnat de 1r de Batxillerat que ha suspès alguna matèria, s’ha de presentar a les proves extraordinàries de Setembre ((horari de les proves es publicarà el 31 d’agost). En aquest cas, ho han de fer repassant els continguts treballats durant el curs.

En la següent taula trobareu els enllaços als materials preparats per els diferents departaments didàctics.

DEURES D’ESTIU
Llengües Estrangeres
Llengua Catalana (s’aconsella la lectura de llibres adequats a l’edat de l’alumne)
Llengua Castellana