Ruta “Antoni de Martí i Franquès”

Amb motiu de la celebració de la setmana de la ciència, l’alumnat de les matèries de ciències de 4t d’ESO i batxillerat va assistir el passat dia 11 de novembre a l’activitat “Ruta Antoni de Martí i Franquès”, dissenyada per l’agència Itinere Turisme & Cultura i la URV.

La ruta científica “Antoni de Martí i Franquès, un científic universal” és una recreació teatralitzada didàctica de la vida d’aquest científic català i els seus descobriments.

Els alumnes van gaudir molt visitant els carrers i palaus del centre històric de Tarragona que tenen relació amb la vida i la recerca de Martí i Franquès, des del Camp de Mart fins al Pla de la Seu, passant per l’indret on tenia el laboratori al carrer Santa Anna.

1. Jaume

un bon grup!, bons estudiant capaços d’imaginar-se vivint al 1800!

M’ho vaig passar molt bé amb vosaltres!

Jaume