Reunió de pares i mares: gràcies per fer-vos presents!

Com cada inici de curs, les famílies del nostre alumnat han estat convocades per trobar-se amb els tutors i tutores dels seus fills/es. Era l’hora de compartir, inquietuds, dubtes, nous reptes (sobretot per aquells que comencen una nova etapa escolar com és un 1r d’ESO o un 1r de Batxillerat).

També hem compartit novetats, com ara:

• L’ús de SMS per comunicar a les famílies que l’alumne/a no ha assistit a classe.
  • Poder consultar mitjançant l’enllaç del Seguiment alumnat, els fulls d’incidència que té l’alumnat, les sortides que hi ha en el centre, l’agenda virtual amb deures i exàmens, etc.

Consolidem  projectes educatius, com el reforçament de l’expressió escrita en el programa Ara Escric (2n, 3r i 4t d’ESO); la continuació en el Projecte “Centcelles, el nostre objectiu”; els estudis assistits, eina de reforç d’algunes matèries dins del programa del Pla d’Entorn, i molts d’altres amb els quals pretenem millorar l’aprenentatge de les competències bàsiques de l’alumnat.

Certament l’assistència no va ser massiva. Tant de bo hi haguéssiu estat tots! Ens hagués agradat!

Des de l’Equip Directiu i el professorat i tots els professionals que treballen a l’Institut desitgem més que mai (pels moments que estem vivint), crear, construir PONTS DE DIÀLEG entre els dos agents bàsics del futur del vostre/a fill/a: la família i el centre educatiu.

GRÀCIES PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA!
Reunió pares 2017-18