Renovació de la junta de l’AMPA

Benvolgudes famílies,

Actualment hi ha molt poques persones que formen part de la junta de l’AMPA de l’institut de Constantí. Estem buscant mares i pares que tinguin ganes d’implicar-se en aquesta entitat per tal de contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que rep l’alumnat de l’institut.

Les funcions principals de l’AMPA són les següents:

• Dóna veu als pares i mares dins la comunitat educativa.
  • Organitza i gestiona el programa de reutilització de llibres de l’institut.
  • Administra i gestiona els recursos que aporten els associats i les associades.
  • Subvenciona algunes activitats curriculars.
  • Participa en la presa de decisions en el govern del centre per mitjà d’un representant al Consell Escolar del centre.
  • Col·labora en l’organització de les festes del centre.
  • Gestiona les activitats extraescolars.
  • Proposa totes aquelles activitats que creu convenients per a la millora de l’institut.

Si la junta no es renova, les activitats que promociona l’AMPA del nostre centre es perdran i també els beneficis que aporten a l’alumnat i als  familiars de l’institut de Constantí. Si desapareix l’AMPA, es perdrà el programa de reutilització de llibres i el cost per a les famílies serà molt més elevat a l’hora de comprar els llibres dels vostres fills i filles.

Animeu-vos a participar-hi. És una bona manera de contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament perquè les mares i els pares també formem part de la comunitat educativa.

Hem lliurat als vostres fills/es una circular perquè us hi apunteu i lliureu el resguard a secretaria.