Projecte Centcelles

L’alumnat de l’INS Constantí va participar el dimarts 6 de juny en la presentació del projecte “Centcelles: el nostre objectiu”, juntament amb la resta de centres educatius del municipi.

Al llarg de tot aquell matí, l’alumnat de 1r d’ESO va poder mostrar a tots els altres companys i companyes com han treballat aquest curs al voltant de l’aigua i la relació històrica que hi ha tingut el municipi de Constantí, especificant llavors el concepte de hidrosfera, els tipus d’aigua que trobem (dolça i salada), i les desigualtats que suposa l’accés a l’aigua dolça en diversos punts del planeta, així com possibles solucions per mitigar els seus efectes.

L’alumnat i el professorat va quedar molt content de l’experiència i satisfets per la feina feta, i per això de cara al curs vinent el projecte segueix endavant. Llavors ens centrarem en el riu Francolí i els molins de Constantí per conèixer el paisatge cultural i natural de l’entorn del municipi a través del monument romà de Centcelles.