Projecte Centcelles al MNAT

Re-descobrint Centcelles

Els alumnes de l’Institut de Contantí participants en el projecte “Centcelles, el nostre objectiu” han visitat el Museu Nacional Arqueològic de Tarragona, on s’exhibeix la mostra Re-descobrint Centcelles, dedicada al monument de Constantí inclòs en la llista del Patrimoni Mundial de la Humanitat de la UNESCO.

Amb aquesta visita s’inicien les activitats pels alumnes de l’institut que participaran durant aquest curs en aquest projecte educatiu que implica a tots els centres educatius de Constantí i que arriba aquest any a la seva cinquena edició.

Els alumnes han completat l’activitat amb un itinerari per les restes del circ romà de Tàrraco visibles a la Part Alta de Tarragona.

Podeu veure les fotos d’aquesta sortida aquí.

La propera cita serà el proper dia 15 de desembre, quan els alumnes visitaran el monument de Centcelles.