Premiats en el Concurs Bíblic de Catalunya ’16-17

Un cop més, l’Institut de Constantí ha estat premiat en el Concurs bíblic de Catalunya.

IMG_3026

L’escenari del lliurament de premis ha estat diferent d’altres anys. Aquesta vegada ens ha acollit la parròquia de Sant Pere i Sant Pau en lloc de La Salle.

Asseguts en els bancs, els premiats acompanyats de familiars esperaven una mica nerviosos el moment dels premis, mentre escoltaven els parlaments oficials. Això sí, no estaven sols; estaven acompanyats dels professors de religió i de representants dels centres.

En el nostre cas, s’ha premiat Kevin Suárez Torrado, Jordi Alfocea Ordóñez i Ángel Darío Rodríguez Mora. A més a més, l’Institut ha estat premiat amb el premi Escola dins de la categoria A.

IMG_3025

Cal donar l’enhorabona no només als alumnes sinó també a la professora de religió, Eulo Jiménez, que sap treure el millor del nostre alumnat.

Enhorabona, Kevin, Jordi, Ángel Darío i Eulo! Tots plegats fem més gran els fonaments del nostre centre!

Premis "Concurs bíblic" '16-17