Premi Musa a l’exposició “El fil de la història”

Els centres educatius de Constantí porten 5 anys treballant el projecte Centcelles, el nostre objectiu.

Enguany, amb tot el material elaborat pels alumnes de les 3 escoles i l’Institut del municipi el MNAT ha elaborat una exposició temporal titulada El fil de la història. Centcelles, un projecte eductiu per compartir. Aquesta exposició ha estat  guardonada amb el premi Musa que atorga la Revista Auriga.

Felicitem tot l’alumnat dels centres educatius del terme municipal de Constantí per aquesta iniciativa, tot el professorat implicat i especialment la seva impulsora incansable, Pilar Sada!

Aprofiteu per anar-la a veure! ENHORABONA!!!!!

Un agraïment també al patrocini de Repsol i a l’Ajuntament de Constantí