Podcast en Anglès

La setmana passada, el departament d’anglès va realitzar una sèrie de podcasts en llengua anglesa amb l’alumnat de Batxillerat i tercer d’ESO on es tracten temes tan rellevants com la igualtat de gènere i alguns dels estereotips més comuns que pateixen tant dones com homes, i alumnat que prové d’altres països. L’objectiu de l’activitat és conscienciar sobre els biaixos negatius per tal de celebrar la diversitat i evitar prejudicis. Una activitat motivadora per a l’ús de la llengua anglesa per comunicar temes tan rellevants com aquests. Us deixem l’enllaç a continuació i us animem a escoltar-lo.