PARTICIPACIÓ EN LA TAULA DE PARTICIPACIÓ PER UN SISTEMA EDUCATIU INCLUSIU (TAPSEI)_Erasmus +

Amb l’objectiu de “fomentar la participació de la comunitat educativa, donant veu i escoltant activament a les entitats implicades per tal de construir i fer avançar la mirada de la inclusió en tot el sistema educatiu”, la Direcció General d’Educació Inclusiva, ens ha demanat la participació de l’alumnat per obtenir idees de canvi i millora així com veure en quin punt està el centre en quant a Educació Inclusiva.

Nosaltres ja hem començat!!!!