Parc de Nadal i servei de bar pro viatge 2017-18

Durant tres dies, els infants i joves de Constantí van poder gaudir del Parc de Nadal instal·lat al pavelló Poliesportiu, gràcies a l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de Constantí i el punt Òmnia. Es va comptar amb premonitors i monitors (molts d’ells exalumnes i alumnes de l’Institut de Constantí).

A més a més, el Parc comptava amb un servei de bar, organitzat per l’AMPA de l’institut, per tal de recaptar diners de cara al viatge d’estudis per a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

El públic també podia votar l’arbre més bonic d’una exposició de treballs manuals elaborats per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, gràcies a la iniciativa de la professora Eulo Jiménez.

Per últim, l’AMPA de l’institut va organitzar el sorteig d’una cistella per tal de col·laborar en el viatge de fi d’estudis. La sort va premiar una família, les filles de la qual són exalumnes del centre. Felicitats!

Agraïm la col·laboració i iniciatives de l’AMPA així com la participació de l’alumnat de l’institut; l’organització creada per l’àrea de Joventut i el punt Òmnia.

Ja resta menys per pujar a l’autobús direcció Bilbo-Donosti!

Parc de Nadal 2017-18