Lliurament de premis III JJCC i Sant Jordi

Avui l’Institut Constantí respirava un aire especial, diferent, de festa… de Sant Jordi!

33365575173_b0d387825f_z

L’alumnat ha participat de manera cooperativa en diverses activitats relacionades amb la sortida d’ahir a Barcelona:

• Els de 1r d’ESO han estat capbussats en crear una cartell publicitari sobre la illa de la discòrdia.
  • Els de 2n d’ESO han posat en acció la seva capacitat de dibuixar vaixells, inspirant-se en la seva visita a les Drassanes.
  • Els de 3r d’ESO han han estat molt creatius a l’hora d’elaborar un Kahoot sobre la seva visita a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Captura de pantalla 2017-04-21 18.18.02

• L’alumnat de 4t ha col·laborat de manera activa en decorar i guarnir el pati central, escenari posterior per a lliurar els premis i han treballat la simetria amb imatges de la Sagrada Família.

A l’hora de l’esbarjo, l’AMPA ha donat a cada alumne/a coca i xocolata! Per cert, no només ens han endolcit gratuïtament a l’hora d’esmorzar sinó també han contribuït econòmicament en el desplaçament a Barcelona en el dia d’ahir.

Recordant els valors que ens pot transmetre la lectura i evocant la bellesa de les paraules que contenen els llibres, ens hem disposat a guardonar els guanyadors en les activitats d’avui, en els premis literaris i als participants del concurs Fhonix.

Enmig de llargs i calorosos aplaudiments hem atorgat premis a l’esforç i la imaginació dels alumnes següents:

• Cartell publicitari: Amèlia (1r B) i Ángel Blasco (1r B)
  • Dibuixos dels vaixells: el grup format per Paula Torres, Laura i Sandra Márquez i José Mendoza (de 2n B)
  • Fotografies sobre BarcelonaDiana-Georgina Pascariu. I dos accèssits: Raúl Guarino Leon (4t) i Sarah Guellil (1r BAT)
  • Llengua catalana, premi narrativa: Ester Salvadó (3r A) i Sarah Guellil (1r BAT)
  • Llengua Castellana, premi narrativa: Helena Callau  (3r A), Sílvia Espinosa (2n A) i Achraf Hmimou (1r BAT)
  • Participació en el concurs Fhonix (Fase local): Jakub Pikus (3r A), Álvaro Rodríguez (4t A) i Adrià Anguita (1r BAT)

La majoria de premis han estat cupons de 10 i 15 euros per poder comprar material a una llibreria del poble.

I per fer-vos idea de l’ambient que avui hem viscut, compartim amb tots vosaltres les imatges, gràcies a Robert de Pablos:

Diada de Sant Jordi'17