L’institut ja llueix la placa d’Escola verda

La placa que acredita el nostre institut com a escola verda ja llueix a l’entrada del centre, gràcies a l’ajuda dels ecoinfluencers de 3r, que van col·laborar en la instal·lació d’aquesta distinció.
Ja fa uns quants cursos que diferents professors i professores s’estan formant per tirar endavant un projecte relacionat amb el medi ambient i la sostenibilitat al centre. Aquest any ja que la situació sanitària ens ho permet, es vol involucrar l’alumnat de 1r i 2n. El de 3r ja està treballant per trobar la manera de reduir les deixalles que es generen amb els embolcalls dels esmorzars a l’hora del pati.
Esperem que, amb la col·laboració de tothom, s’aconsegueixi tenir un institut més sostenible i agradable.