L’alumnat explica a Constantí ràdio la seva experiència de l’AraEscric i l’AraDic

Dimecres 1 de març, tres alumnes de l’Institut (Carmen Pozo, Alba Quesada i Manel Medina) acompanyats de la professora Maite Garola (cap de dept. de Llengua castellana) han compartit a Constantí ràdio la seva experiència de l’AraEscric i de l’AraDic.

Per a ells ha estat tota una novetat expressar-se mitjançant la ràdio. Tot i així ho han fet la mar de bé. Carmen Pozo ja explicat com treballen l’AraEscric a 2n d’ESO: textos narratius i descriptius i les pautes del 3×3 (3 paràgrafs i cadascun amb tres oracions) més el connectors.

Alba Quesada ens ha anat explicant com es treballa la novetat de l’AraDic i, finalment, Manel Medina ho ha fet des de la seva experiència com a alumne de 4t d’ESO: com amb l’ajuda de les pautes generades per a l’AraEscric (documents que tenen a l’agenda) han perdut la por a escriure.

Només ens resta donar les gràcies a Constantí ràdio per aquestes tres sessions en què hem pogut compartir l’aposta per aquest projecte que millora la competència escrita i oral dels alumnes amb resultats visibles en les proves competencials de 4t d’ESO.

us animen a escoltar la seva experiència!