L’alumnat de l’institut de Constantí participa en les estades d’immersió lingüística a Deltebre!

Ahir, dilluns 12, van marxar 25 alumnes de l’institut a les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa. Han anat a l’alberg de Deltebre durant tota una setmana, del 12 al 16 de juliol.
Tant en les activitats didàctiques com en la resta d’activitats la llengua vehicular serà l’anglès.
La immersió lingüística converteix l’estada en un marc idoni on els participants poden integrar-se en un entorn el més semblant possible al país originari buscant una millor comprensió oral de la llengua.
L’alberg de Deltebre té la natura i l’ecologia com a centre d’interès de l’estada. Mitjançant el lleure, els participants podran prendre consciència del rol que juga la natura a les seves vides, dels reptes a què s’enfronta, i del rol actiu que haurien de prendre per a salvar-la del seu deteriorament.

Aquestes estades són finançades a través del Fons Social Europeu que gestiona el Ministeri d’Educació i Formació Professional mitjançant el Programa d’Orientació i Reforç per a l’impuls i el suport a l’educació. Estan organitzades pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya a través de l’Agència Catalana de la Joventut.

Passeu-vos-ho molt bé, apreneu i gaudiu!
Have a nice holiday!!!