L’alumnat de la USEE, al parc Francolí!

L’espai verd del parc francolí ha comptat amb uns nous visitants aquest divendres, dia 26: l’alumnat de la USEE (1r i 2n d’ESSO) de l’institut de Constantí. Durant tot el curs han treballat de valent. Han participat activament en les activitats culturals del centre, com ara en els últims dies de Nadal i en el dia de Sant Jordi.

Es mereixien una aturada en el camí, ara que s’apropa la fi de curs i cal concentrar-se al màxim per treure bons resultats. Les seves professores, Marta Bernadó i Sara Gol, en són ben conscient de tot plegat.

La sortida l’han acabat amb un bon esmorzar al Parc central per repara forces! Endavant!

Parc Francolí - USEE (1r i 2n);