La Setmana de la Ciència es va dedicar a la Taula Periòdica

En commemoració del 150è aniversari de la Taula Periòdica dels elements químics, tot l’alumnat del nostre institut ha participat en l’elaboració d’una exposició que es pot veure actualment a l’entrada del centre.

L’exposició consta dels següents materials:

– Una Taula Periòdica de grans dimensions

– Una línia del temps on es visualitza la descoberta d’alguns dels elements més significatius

– Un conjunt de murals sobre la primera Taula Periòdica de Mendeleiev

– Representació en 3D dels elements que constitueixen l’atmosfera terrestre, el cos humà i elements d’interès tecnològic.

Aprofitant l’avinentesa, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat sobre l’increment de l’efecte hivernacle i les conseqüències del canvi climàtic, amb l’elaboració d’uns pòsters que també s’inclouen a l’exposició.

La realització d’aquesta activitat ha estat molt profitosa a tots els nivells i amb un resultat d’allò més satisfactori.

Podeu veure més imatges d’aquesta activitat fen click en aquest enllaç.