La Marató, a l’institut

Un any més, s’han desenvolupat diferents activitats a l’institut relacionades amb La Marató de TV3 i de Catalunya Ràdio, que es celebrarà el dia 20 de desembre i que, en aquesta edició, recaptarà fons per lluitar contra la COVID-19.
Precisament, la situació generada per la pandèmia ha fet que les habituals xerrades de conscienciació s’hagin realitzat de forma telemàtica. En les xerrades, diversos experts sanitaris d’hospitals catalans s’han connectat amb els grups i, en finalitzar la seva intervenció, l’alumnat ha pogut interactuar amb els ponents.
A més a més, durant aquesta setmana, la música que indica els canvis de classe i l’entrada i la sortida al centre ha estat protagonitzada per peces del disc de La Marató.
El proper dilluns, es complementaran les activitats de conscienciació amb l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.
Podeu consultar més informació sobre La Marató i com fer-ne donatius en aquest enllaç.