Important: portes d’accés al centre educatiu!

Benvolgudes famílies,

Per tal d’evitar aglomeracions a les entrades i sortides del centre, s’ha distribuït l’entrada de l’alumnat a l’institut segons els cursos. Siguem curosos i accedim-hi per l’entrada que pertoca!

• 1r i 2n d’ESO i 2n de BAT: per la nova porta que facilita l’accés al pati exterior. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO haurà de fer filera segons els punts marcats, Tot l’alumnat ha de respectar  la distància de seguretat (1,5 metres) i portar la mascareta correctament.
  • 3r i 4t d’ESO i 1r de BAT: per la porta principal. L’alumnat de 3r i 4t d’ESO haurà de fer filera al passeig central de l’avinguda Onze de Setembre, tenint en compte les marques que hi ha a terra. Tothom ha de respectar la distància de seguretat d’1,5 metres i portar la mascareta ben posada.

Per un centre segur!

La direcció del centre