Guanyadors del Concurs Bíblic informàtic 2017-18!

JA PORTEM DEU ANYS!

Dissabte 2 de juny, la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona va acollir l’acte de lliurament de premis als alumnes guanyadors del Concurs Bíblic de Catalunya que organitza la Federació de Cristians de Catalunya “Grup Avant” de Terrassa i que enguany tenia per lema “Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau“.

L’acte comptà amb la presència de l’excel·lentíssim Arquebisbe de Tarragona i el Delegat d’Ensenyament Mn. Norbert Miracle.

L’institut de Constantí va participar en l’apartat d’informàtica i, per desè any consecutiu, els nostres alumnes van quedar guanyadors i finalistes en les dues categories presentades.

Les alumnes de 1r ESO, Eva Sánchez Martín i María Toure Pachón van ser guardonades amb el PRIMER i QUART PREMI DE LA CATEGORIA A     (12-14 ANYS). Aaron Oyon Huertas 1rB, Elsa Román Pérez 2nA i Carmen Pozo García 2nA com a FINALISTES.

També dins l’apartat de les LES MILLORS DIAPOSITIVES han estat seleccionats els alumnes Ana M. Agudelo   2nB, Raúl Naharro Franco 2nB i Iris Sánchez Marín 4tA.

MOLTES FELICITATS!!
Premis Concurs bíblic 2017-18