Graduació de 4t i 2n de BAT

Divendres, dia 15, una vegada més, l’Institut estava de festa: es graduaven els alumnes de 4t d’ESO i de 2n de BAT.

En aquesta ocasió, l’acte tenia lloc a l’insti mateix i, de veritat, que el pati interior feia patxoca: Rosa Vilallonga, Eulo Jiménez i Noèlia Sans portaven dies i dies preparen la decoració i el llistó l’han posat molt alt.

L’acte començava a les 21.00 h. i el pati estava ple de gom a gom. Tothom estava expectant. I tot va sortir rodó, tot i que cal dir, que potser podia haver estat més breu i va faltar una mica de llum ja al final.

Es va comptar amb la presència de l’excel·lentíssim senyor alcalde de Constantí, Óscar Sánchez; la Sra. regidora d’Ensenyament, Dolors Fortuny, i com no. els acompanyava a la taula d’autoritats, el motor de l’insti, la directora Rosa Claros.

L’acte va ser dirigit per Mercè Grané, i “festina lente” va anar coordinant els diversos passos que configuraven la festa.

L’alumnat feia goig; pares i mares ben atents, sobretot, en el vídeo en què podien veure els seus fills i en el moment d’entrega de l’orla.

L’Ampa, una vegada més, va estar al peu del canó, preparant un pica-pica al final de la celebració.

Les fotos que adjuntem donen fe de tot el que acabem de descriure. Enhorabona, graduats i graduades! L’institut segueix sent casa vostra i sempre ens tindreu al vostre costat.