Finalistes del FONIX 2018 i…. som-hi de nou: cap al FONIX 2019!

En la tutoria de primer de Batxillerat s’ha fet el lliurament dels diplomes que certifiquen la qüalificació de les nostres alumnes Helena, Ester i Sofia com a finalistes del FONIX 2018, el concurs de llengües anglesa en què competeixen tots els centres de secundària de Catalunya. El cinc de novembre comença la inscripció del FONIX 2018, i esperem que a l’Institut de Constantí torni a haver alumnat amb ganes de partipar-hi… i de guanyar-lo!

Aquí teniu el vídeo finalista:

I us animem a tot l’alumnat d’ESO i de Batxillerat per tal de participar en el concurs d’aquest any: The Fonix 11è