Estudis assistits: una oportunitat per millorar!

Un any més, dintre de les activitats del Pla Educatiu d’Entorn, l’alumnat de l’institut pot gaudir d’unes hores setmanals de reforç de forma gratuïta, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament.

Cada any els estudis assistits es feien a les aules d’un edifici de l’Ajuntament i anaven dirigits a l’alumnat de tota l’ESO, però donada la situació de la Covid-19 i els nous protocols de PROCICAT en què només es poden fer extraescolars conservant els grups estables de convivència i mantenint les mesures de seguretat, ens hem vist obligats a oferir-ho només a 1r d’ESO i fer-ho a l’institut.

Per tant, aquest curs, comptem amb dos professors que fan reforç de les matèries instrumentals, cadascú a un grup concret en l’horari de 16:00 a 18:00 hres:

• Dilluns, els grups A i C
  • Dimecres, els grups B i D.

Volem donar la benvinguda als dos professors que portaran a terme aquest reforç: Jessica i Pau.