Entrevista a la Dolors Fortuny

Com a tasca del Servei Comunitari del curs 2022-23 i junt amb la col·laboració de les matèries de 3r ESO, Ara Escric Català i Ara Escric Castellà, l’alumnat del projecte “Fem cultura” ha entrevistat la sra. Dolors Fortuny, Primera Tinent d’Alcalde, Regidora de l’Ajuntament de Constantí i coordinadora de les festes en les quals ha participat l’alumnat del Servei Comunitari.

Ha continuació podeu llegir la tasca que han realitzat els alumnes de 3r, convertits en periodistes per un dia!

Moltes gràcies, Dolors i la resta de membres de l’Ajuntament que ha fet possible el “Fem cultura” un any més!

Podeu llegir les diferents entrevistes, les imatges i la notícia completa al següent enllaç: