Diada de Sant Jordi ’19: 12.00-14.00

Demà dimarts 23 d’abril, l’Institut de Constantí celebrarà la diada de Sant Jordi com s’ha fet darrerament, de 12.00 a 14.00; en acabar l’acte, l’alumnat anirà cap a casa.

A les 12.00 ens visitarà l’alcalde, Óscar Sánchez, junt amb la regidora de cultura, Dolors Fortuny, per tal de portar a terme un col·loqui amb l’alumnat de Batxillerat.

Seguidament, a les 13.00 tot l’alumnat del centre es reunirà al pati interior per tal de donar els premis al Concurs literari de Sant Jordi en categoria A i B i es llegiran fragments dels relats o poemes premiats.

Per aquest motiu, és possible que l’hora de sortida es vegi afectada i un cop acabi l’acte, l’alumnat s’anirà cap a casa. Es preveu que l’acte acabi a les 14.00 h.