DIADA DE L’ALUMNAT 2023

El 19 i el 20 de juny, l’Institut de Constantí ha celebrat la Diada de l’Alumnat, organitzada per la Comissió d’Entorn en col·laboració amb la Comissió de Grans Esdeveniments. Aquesta festa ha durat dos dies! L’alumnat ha pogut gaudir de diferents tallers, activitats esportives i un bany a la piscina del poble!

Agraïm la col·laboració a tots els membres de la comunitat educativa que s’han involucrat en l’organització i coordinació de tallers:

• AFA de l’Institut de Constantí
  • Associació de Dones Reset
  • Associació Ball de Diables de Constantí
  • Associació Amics de la Colla C.O.C.A.
  • Núria Yepes
  • Sergi Esteve
  • Assumpció Torrens
  • Mª José Calvo
  • Marc Baiget
  • Júlia Salvadó
  • Tarraco Warriors
  • 12 Onzas: Boxing Academy
  • Professorat que ha impartit el taller d’Esmorzar saludable: Eulo Jiménez i Desa Vidal.
  • Alumnat que ha impartit tallers i ha donat suport als monitors:

1BAT: Isaac Pulido, Naiara Gómez, Agustí Gaya, Sara Gaya, Luna Hernández, Davinia Lima, Mohamed Saïd Tahiri, Marc Calduch, Izan Sánchez, Eyen Martínez, Yosra Gasmi, Júlia Martín, Èric Lara i Lydia López.

3r ESO: Adrià Mesas, Arnau Reyes, Elena Gil, Martina León, Basma Chkhaim, Lucía Martínez, Saúl Serrano i Melinda Martín.

4t ESO: Marwa Achebak, Safa El Goumri, Pol Petit, Leire García, Luis Cortés, Lhoucine Benseghir, Alejandro Díaz, Monsef Chenni, Valerie Ravagli, Zahra Gasmi, Íker Caballero, Víctor Amaya i María Ransanz.

1r ESO: Pau Esteve i Erialeth Osorio.

Aquí podeu consultar totes les fotos de la Diada de l’alumnat: