DIA 11: DIADA DE CONVIVÈNCIA!

Avui l’alumnat d’ESO de l’institut de Constantí ha participat en una sortida conjunta: la I Diada de Convivència. Tal i com havíem descrit en un article anterior, l’objectiu era millorar la convivència i la cohesió del centre, però també apropar l’alumnat a la natura.

Han participat 176 alumnes de tota l’ESO i 16 professors. Cada alumne ha pagat 2€ per la sortida ja que el Consell Comarcal ens va adjudicar una subvenció per sortida cultural. Igualment  l’Institut ha contribuït econòmicament per què considerem important que tot l’alumnat que ha guanyat el dret a participar pugui venir a les activitats de centre.

El marc en què ha transcorregut aquesta diada ha estat l’Ermita del Remei i el Mas de Forès (Alcover). Realment, el lloc acompanyava i… el temps ha estat benèvol: el sol no ha parat d’irradiar els seus benaurats rajos d’escalfor!

SONY DSC SONY DSC

Podem dir que l’objectiu s’ha complert i a més a més, l’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé participant en les diverses activitats que hi havia preparades:

• Descobreix les imatges autèntiques

• Passa la carta!

• Carreres de relleus

• El joc del mocador

SONY DSC

• Cerca fulles de l’entorn!

SONY DSC

D’altra banda, l’alumnat havia de fer fotografies per tal de participar en un concurs amb dues modalitats: la millor fotografia de grup i la de natura. Els guanyadors es donaran a conèixer el dia de la castanyada, el 28 d’octubre.

SONY DSC

Un primer recull d’imatges:

Un segon recull d’imatges:

Un tercer recull d’imatges:

I el darrer recull:

Per poder veure totes les imatges en el seu conjunt, feu click aquí