Conferències del departament de Llengua castellana

El dimarts dia 16 de març de 2021 s’han dut a terme dues conferències organitzades pel departament de Llengua castellana i a càrrec de dues professores de la URV.

En la primera, titulada “LA REGENTA EN LA ERA DIGITAL”, la Dra. María Dolores Gimeno Puyol ha aprofundit en una de les lectures prescriptives del curs 2020-21, La Regenta de Leopoldo Alas “Clarín”. La conferència estava dirigida a l’alumnat de 2n de batxillerat de Literatura castellana (matèria de modalitat).

En la segona, “DIME CÓMO HABLAS Y TE DIRÉ QUIÉN ERES”, la Dra. María Dolores Jiménez López s’ha dirigit a un grup de 4t d’ESO i ha fet reflexionar els alumnes sobre la importància de la llengua que utilitzem diàriament i algunes aplicacions de la lingüística forense a l’actualitat, com la investigació policial i la criminologia.