Concurs matemàtic problemes a l’esprint

Avui dia 14 de desembre del 2023 alguns alumnes de 4t d’ESO del nostre institut han participat en el concurs matemàtic “Problemes a l’esprint”. Aquesta activitat de resolució de problemes en línia per a equips, va néixer l’any 2000, any mundial de les matemàtiques, com una activitat complementària al Cangur.

Alguns alumnes ja havien participat en edicions anteriors i han volgut repetir l’experiència. Ha estat emocionant veure com treballaven en equip i s’esforçaven per aconseguir solucionar els 10 reptes matemàtics que proposa aquest concurs. Enhorabona per la feina feta!!!