Comunicat a les famílies: Horari de Divendres 21 Febrer

Benvolguda família,

Us informem de les activitats que es duran a terme al centre el proper  divendres 21 de febrer de 2020, per celebrar el Carnaval:

• De 8:30 a 11:30 hores: Classe normal per a l’alumnat de Batxillerat.
  • De 9:30 a 11:30 hores: Entrada de l’alumnat d’ESO i ambientació de l’institut per part dels grups de 1r a 3r d’ESO. L’alumnat de 4t d’ESO organitza un congrés sobre Els anys 20.
  • D’11:30 a 12:00 hores: Esbarjo
  • De 12:00 a 14:00 hores: Comparsa general, concurs de coreografies i millor disfressa grupal. Lliurament de premis.

Una vegada finalitzades les activitats, l’alumnat sortirà del centre. Per tant, l’hora de sortida pot ser abans de l’habitual.

Enguany les activitats de Carnaval s’estan treballant des de diferents matèries i es vinculen amb el Treball de síntesi (1r a 3r d’ESO) i el Projecte de Recerca (4t d’ESO).

Per a l’organització del Carnaval, hem d’agrair la col·laboració de l’AMPA que lliurarà obsequis i organitza un esmorzar a l’hora del pati per a l’esquiada.

L’alumnat que, per alguna raó, no participa en cap de les activitats programades farà classe.

Atentament,

La Direcció