Comencem el curs 2022-23!

Dijous, dia 7, amb l’avançament del calendari escolar, s’ha donat el tret de sortida del curs 2022-23, sense cap mesura epidemiològica de la Covid-19, després de dos anys de protocols i en què la concreció dels projectes educatius han quedat en un segon pla.

Aquest nou curs comença amb moltes novetats: currículums nous (segons la LOMLOE) als cursos imparells de l’ESO i també a 1r de Batxillerat.

També s’ha iniciat per primera vegada, un curs de Programes de Formació i Inserció (PFI) amb 16 alumnes.

Esperem que el protagonisme d’aquest curs se l’emporti la tasca pedagògica i reverteixi en èxits acadèmics i personals del nostre alumnat.