Comença el curs 2021-22! Benvingut, alumnat!

Avui, dia 13, ha arrencat el curs  2021-22 amb l’acollida tutorial dels grups de 1r i 2n d’ESO. I ho fem malauradament en context de pandèmia marcat per la variant Delta. Això comporta que seguim amb les mesures de seguretat que van marcar el curs passat: mascareta, higiene de mans, distància física i sobretot, ventilació creuada. Tanmateix, ja no cal prendre la temperatura en entrar al centre ni tampoc mantenir la distància de seguretat entre alumnes dins d’un grup de convivència estable.

L’alumnat de 1r d’ESO ha entrat a les 09:00 i cada grup ha compartit amb els tutors respectius nous horaris, noves matèries i noves maneres de funcionar. Després, cada un dels grups (A, B, C iD) han seguit l’acollida tutorial en petits grups per fer un acompanyament més personalitzat: uns, de les 11:30 a les 12:30; i altres, de les 12:00 a les 13:00 hores.
Posteriorment ho han fet els quatre grups de 2n d’ESO. L’alumnat d’aquest nivell ja coneixen la dinàmica d’aquests primers dies i ja estan familiaritzats amb el funcionament de l’institut.

Demà es farà el mateix amb els nivells de 3r i 4t; mentre que l’alumnat de 1r i 2n repeteix l’horari d’avui.