Com es fan els programes de TV?

El passat 15 de gener, els alumnes de 4t ESO van poder participar al taller: Com es fan els programes de televisió?, organitzat pel Departament de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili.

Isidre Monreal, coordinador de l’Àrea Tècnica del Departament de Comunicació, va ser l’encarregat de guiar els estudiants per un plató de televisió, així com per una sala de postproducció, on van poder descobrir quines són les figures i els mitjans tècnics necessaris per a aconseguir realitzar una pel·lícula o sèrie.

Els alumnes també van informar-se sobre com accedir al Grau de Comunicació Audiovisual, a més a més de preguntar tots els dubtes i curiositats sobre l’àmbit del món audiovisual, des dels misteris de la plataforma Netflix, fins a com arribar a ser un popular youtuber.