Cerimònia de lliurament d’orles

El passat divendres 14 de juny va tenir lloc, al poliesportiu de Constantí, la cerimònia de lliurament d’orles pels alumnes de l’Institut que finalitzaven 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.

L’acte va comptar amb la presència de l’Alcalde de Constantí, Óscar Sánchez, i la Primera Tinent d’Alcalde i responsable de l’àrea d’Ensenyament, Dolors Fortuny, acompanyats a la taula presidencial per la directora del centre, Rosa M. Claros, i pel president de l’AMPA, Fede Díaz, entitat que col·labora activament en la realització d’aquesta cita tradicional de final de curs.

Dues actuacions van contribuir a donar encara més prestància a l’esdeveniment.

En primer lloc, la del Club de Gimnàstica Estètica de Constantí, entrenat per l’alumna de 1r de batxillerat, i co-presentadora de la cerimònia, Núria Yepes, que ha aconseguit excel·lents resultats en els campionats estatals de la disciplina.

I, finalment, l’elegant combinació de música, interpretada al violí per l’alumna de 1r de batxillerat Ester Salvadó, i de dansa, delicadament executada per l’alumna de 1r d’ESO Eyen Martínez.

Podeu veure la resta de fotos de la festa en aquest enllaç.