Carnaval a l’Institut

La jornada de Carnaval a l’institut ha tingut una mica de tot. Des d’un casament a una gimcana passant per un concurs de tiktok i una sessió de cineclub.
Una de les sorpreses del dia ha estat l’elegància d’alguns dels assistents per poder presenciar de la forma més impecable possible un casament. La núvia, enlluernadora, com mana la tradició.

Els alumnes de primer de batxillerat han organitzat la tradicional gimcana, aquest any traslladada unes setmanes més tard del que és costum, amb la participació de l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO.

Els alumnes de 4t, per la seva banda han fet una sessió de cine-club.
Encara amb mesures de prevenció per la Covid, però una mica més a prop de la normalitat d’un dia tan assenyalat com avui.