Ara Escric 2n d’ESO (Ikonikus)

El 26 de gener, arran de l’optativa de centre Ara Escric, els alumnes de 2n d’ESO B han jugat al joc Ikonikus. Aquest joc pretén treballar l’empatia entre els alumnes preguntant com se senten en diferents situacions als seus companys. Els companys han d’escollir la millor icona per representar el que sent el company que ha formulat la pregunta i aquest ha de decidir quina és la icona que més el representa. Després han de fer una fitxa on hi ha icones i han de dir què senten amb cada imatge i per què ho senten. La pràctica ha agradat a l’alumnat.