Ara acabar l’ESO. I què farem després?

Durant la setmana passada, al nostre centre es van dur a terme dues activitats organitzades pel departament d’orientació educativa. Aquestes activitats estaven dirigides a l’alumnat de 4t d’ESO i a les seves famílies com a culminació del procés d’orientació acadèmica que durant aquest curs s’ha fet a través de la tutoria.

Dimecres a la tarda es va dur a terme la reunió amb les famílies del nostre alumnat de 4t. En aquesta xerrada la coordinadora pedagògica i la cap de departament d’orientació van explicar el funcionament del sistema educatiu actual així com les deferents alternatives d’estudis postobligatoris que aquest sistema ens ofereix. En aquesta reunió es va presentar a les famílies la plataforma unportal.cat on podem trobar tota la informació rellevant d’estudis posterior a l’ESO i Batxillerat. Es tracta d’una plataforma molt útil tant en la tria de la modalitat del batxillerat com cicles formatius. Per accedir a aquesta web, el centre s’ha subscrit amb una quota anual que assumeix sense cap cost per les famílies. Esperem que us sigui útil!

El divendres al matí, antics alumnes del nostre centre ens van visitar per explicar les seves experiències i les seves vivències un cop finalitzada l’ESO: alguns han cursat cicles formatius, altres van escollir seguir amb el batxillerat per continuar amb diferents graus universitaris…. però tots ens van donar molt bons consells i ens van motivar envers l’inici d’aquesta nova etapa que s’aproxima….

Volem donar les gràcies al Sergio Paz, la Judith Pérez, l‘ Akraf Mabroukl’ Alba Maceira i l’Antoni Segura per la seva col·laboració!