Aprenem dels romans!

El passat dimarts 13, l’alumnat de llatí de 1r de BAT i tots els alumnes de 2n de Bat, acompanyats per les professores Carme Pedrol i Mercè Grané, van visitar part de la Tarraco romana i medieval.

De la mà del gran Magí Seritjol es van endinsar en costums dels antics romans, com per exemple, què feien a la seva edat o què menjaven en un esmorzar.

Posteriorment, davant de la maqueta de Tarraco romana del s. II, en Magí va anar explicant secrets d’una ciutat imperial com la capital de la Província Citerior i més tard, de la Tarraconense.

L’alumnat va anar coneixent petits detalls i petites cosetes de la ciutat romana i dels costums que no surten als llibres de text amb una excel·lent pedagogia d’en Magí.

De nou, només resta donar les gràcies a en Magí per la seva paciència, el seu temps (sabem que estàs molt ocupat preparant una nova edició de Tarraco Viva), i la seva presència i disposició d’ensenyar des de l’avui el passat, fent significatiu tot l’aprenentatge.

Fins la propera!

Tarraco romana 2017-18