Apliquem les noves tecnologies a llatí

L’alumnat de 1r de Batxillerat (i també el de 4t d’ESO) ha treballat els orígens llegendaris de Roma a partir d’un text adapatat de Ab urbe condita, de Tit Livi.

Per tal d’aplicar els coneixements adquirits a una nova eina d’informació, han treballat una eina informàtica: el Timeline.

En un eix cronològic havien de plasmar els fets més significatius (amb pocs caràcters) d’aquesta època i il·lustrar-ho amb una imatge artística adient.

En aquest treball, mitjançant una rúbrica s’ha valorat la coherència, el fet de saber escollir els esdeveniments més significatius, el valor una imatge ben i·lustrativa, una bona redacció i la manca de faltes d’ortografia.

Us mostrem els dos treballs que han obtingut millor puntuació. Cal dir que tot l’alumnat s’esforçat i ha treballat amb il·lusió i molt d’esforç!