Alumnes al palmarès dels Premis Literaris de Constantí

El diumenge dia 30 de gener, alguns alumnes de l’Institut de Constantí van rebre un diploma i un exemplar dels relats guanyadors com a finalistes dels Premis literaris de Constantí, que han arribat a la seva vint-i-cinquena edició. També, però, un dels nostres alumnes ha estat guanyador de categoria.
A continuació, farem esment de tots els alumnes premiats i des de l’institut els volem felicitar a ells i a les seves famílies.
En la categoria INFANTS:
-Finalista: Ruth Escarré Muñoz
-Guanyador: Eder Candel Ortega
En la categoria JUNIORS:
-Finalistes: Araceli Agudo Algar, Salma Amyn Janah, Nora Azzouz Barrera, Maria Callau, Carla Casado Jiménez, Aya El Azizi El Azim, Elena Gil Nieto, Júlia Jiménez Recio, Martina León Granado, Melinda Martín Medina, Andrea Peralta, Paula Peralta, Saúl Serrano Sánchez.
Animem tot aquest alumnat a què continuïn llegint i escrivint.