Alumnat de Dibuix tècnic visita l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura

Dilluns 29 de gener, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que cursen la matèria de dibuix tècnic van realitzar una visita a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili de Reus.

El professor de Geometria descriptiva, l’Albert Samper, els va acompanyar en tot moment i els mostrà les diferents àrees i instal·lacions de l’Escola.

Els va explicar amb profusió de detalls com funcionen els estudis del Grau d’Arquitecrura, les diferents sortides i els va impartir una miniclasse de Sistema Dièdric en la qual van confeccionar un model a escala amb fusta de balsa.

També els va introduir breument a la poderosa eina de la Fotogrametria tot fent-los una dinàmica demostració a l’aula.
Visita a l'Escola Superior d'Arquitectura