ACTIVITATS D’ESTIU

Durant aquests mesos d’estiu és convenient no perdre els hàbits de treball i seguir interessant-se per aprendre. Ho podeu fer de mil maneres: anant d’excursió, llegint, mirant bones pel·lícules, parlant amb els avis, fent esport…

Des de l’Institut, els departaments han preparat activitats per treballar durant l’estiu. El professorat recull aquests treballs i ho té en consideració per la nota del primer trimestre del curs vinent. Respecte al nou alumnat de 1r d’ESO també es recull el treball d’estiu de primària.

Recordem que l’alumnat de 1r de Batxillerat que ha suspès alguna matèria, s’ha de presentar a les proves extraordinàries de setembre.

En la següent taula trobareu els enllaços als materials preparats pels diferents departaments.

ACTIVITATS D’ESTIU
Llengües estrangeres