Acollida de l’alumnat del curs 2019-20

Benvolgudes famílies i alumnat,

Us detallem la informació relativa a l’inici del proper curs 2019-20.

Llista de grups i classes

Dilluns 9 es faran públiques les llistes de l’alumnat segons curs i grup en la entrada de l’Institut

Acollida del nou curs

L’horari d’acollida serà el següent:

Dijous 12 de setembre

Divendres 13 de setembre

10:00 – acollida de l’alumnat de Batxillerat
11:00 – acollida de l’alumnat de 1r d’ESO
11:00 – acollida de l’alumnat de 3r d’ESO
12:00 – acollida de l’alumnat de 2n d’ESO
12:00 – acollida de l’alumnat de 4t d’ESO

En les hores d’acollida dels diferents grups, l’alumnat coneixerà el seu tutor/ra, l’horari de la classe, normes bàsiques de funcionament del centre.

En el cas de l’alumnat adherit al programa de reutilització de llibres rebran els que li corresponen. Recordeu que heu de portar una motxilla per recollir els vostres llibres.

Reunions d’acollida a les famílies

Aquestes es faran el dia 24 de setembre a les 15:15. Recordeu que  la vostra presència és molt  important ja que centre i família compartim el mateix objectiu: donar el nostre millor acompanyament als vostres fills i filles.

Esperem que vingueu tots amb moltes ganes i il·lusió!